search
Log In
14 votes
82 views

Kalau nak follow jcop melalui smartphone. saya cadangkan utk menggunakan rss feed... lebih mudah dan pantas..

senarai rss feed (Pilih yang mana yg berkenan)

Recent questions and answers : http://jcop.vms.my/qa/index.php/feed/qa.rss

 

Recent questions : http://jcop.vms.my/qa/index.php/feed/questions.rss

 

Recent questions without answers : http://jcop.vms.my/qa/index.php/feed/unanswered.rss

 

Hot questions : http://jcop.vms.my/qa/index.php/feed/hot.rss

 

Project Management : http://jcop.vms.my/qa/index.php/feed/questions/project-management.rss

 

Human Resource Management : http://jcop.vms.my/qa/index.php/feed/questions/human-resource-management.rss

 

Assets and Facilities Management : http://jcop.vms.my/qa/index.php/feed/questions/assets-and-facilities-management.rss

 

Stakeholders Management : http://jcop.vms.my/qa/index.php/feed/questions/stakeholders-management.rss

 

Technical and Contract Administration : http://jcop.vms.my/qa/index.php/feed/questions/technical-and-contract-administration.rss

 

Miscellaneous : http://jcop.vms.my/qa/index.php/feed/questions/technical-and-contract-administration/miscellaneous.rss

 

Helpdesk : http://jcop.vms.my/qa/index.php/feed/questions/helpdesk.rss

in Helpdesk 890 points 1 5 13 1 flag

2 Answers

5 votes
Setuju pada mereka yg ada smartphone dan selalu keluar pejabat. Juga sesuai utk mereka yang masih jelas penglihatan.
10,970 points 9 43 89 1 flag
0

saya suka ini 'masih jelas penglihatan' :)

3 votes

Cadangan yang amat baik. Teknologi rss memudahkan individu untuk mengakses domain atau halaman yang tertentu dengan lebih mudah dan pantas. Apps rss yang boleh digunapakai adalah seperti http://feedly.com/. Sebelum ini saya menggunakan Google Reader tetapi aplikasi tersebut telah dihentikan penggunaannya.

50,820 points 33 88 178 1 flag
edited by
...