search
Log In
19 votes
156 views
Adakah kesemua pejabat tapak JKR untuk projek JKR sekarang menggunakan kabin?
in Project Management 10,190 points 33 70 108

3 Answers

1 vote
 
Best answer

Pejabat Tapak perlu disediakan mengikut Garis Panduan Pejabat Tapak Piawai https://www.jkr.gov.my/sites/default/files/upload/Garis%20Panduan%20Pejabat%20Tapak%20Piawai%20JKR_151116.pdf

18,050 points 26 67 123
selected by
5 votes
Saya rasa tak semua guna kabin . Ada pejabat tapak yang di sewa rumah kedai & di ubahsuai/renovate jadi site ofis.
23,840 points 32 79 152
5 votes

Kebanyakan menggunakan kabin tetapi ada juga pejabat tapak projek menggunakan binaan kekal atau sementara sebagai contoh pejabat tapak mahkamah KL, Projek Istana Baru Jalan Duta dan sebagainya. 

35,410 points 16 58 150
...