search
Log In
13 votes
55 views
Mengapa Web Inovasi - My Bright Idea tidak boleh diakses? Untuk info, saya akses dari luar JKR (bukan intranet)
in Helpdesk 9,530 points 25 58 109

2 Answers

2 votes
 
Best answer
Saya telah cuba link berkenaan dan berjaya menghantar idea...
Link berkenaan juga terdapat pada halaman utama portal jkr..

https://mybrightidea.jkr.gov.my
27,300 points 38 98 203
selected by
0
tq. skrg baru boleh..
1 vote
Cuba tuan masuk link berkenaan untuk akses MY Bright Idea JKR

https://mybrightidea.jkr.gov.my/
27,300 points 38 98 203
0
Tuan dah cuba ke? masih xberjaya..
...