search
Log In
15 votes
151 views
Di manakah saya boleh dapatkan lesson learnt bagi kes-kes mahkamah yang mana JKR terlibat secara langsung dan tidak langsung dalam kes tersebut?
in Contract Administration 690 points 3 7 14

3 Answers

2 votes
Sekiranya yang berkaitan dengan pentadbiran kontrak etc, boleh rujuk ke Bhgn Dasar dan Kontrak, Caw. Kontrak dan Ukur Bahan - Tingkat 15, Menara TIMA. Seingat saya, pejabat tersebut ada menerbitkan FAQs yang berkaitan.
49,750 points 33 88 176
4 votes
Jika mahu ulasan kehakiman bagi kes-kes tertentu yang melibatkan JKR boleh layari [http://www.kehakiman.gov.my/]. Biasanya dalam penghakiman akan diterangkan kenapa sesuatu kes berpihak kepada yang berjaya.
34,630 points 18 61 148
0 votes
Dalam perancangan untuk disediakan dan dimuatnaik di JPedia.
550 points 2 6
...