search
Log In
10 votes
70 views
in Contract Administration 1,640 points 5 9 18

2 Answers

4 votes
 
Best answer
Untuk makluman JKR tidak menggubal sebarang akta / undang-undang. Akta / undang-undang digubal oleh Parlimen. JKR hanya menyediakan syarat-syarat kontrak sahaja. Sekiranya syarat-syarat kontrak diwartakan ia boleh diterima pakai oleh semua agensi seperti PWD 203
1,370 points 5 8 12
selected by
0 votes
Soalan salah. next...
5,880 points 3 10 42
...