search
Log In
17 votes
75 views
Terdapat perbezaan diantara penerangan di dalam J-Pedia yang menyatakan J-Cop adalah JKR Community of Practice tetapi tajuk besar J-Cop dinyatakan JKR Communities of Practice.
in Helpdesk 11,530 points 8 14 22 1 flag

2 Answers

6 votes
 
Best answer
Dari segi bahasanya bagi saya yang tepat adalah JKR Community of Practice.
10,190 points 33 70 108
selected by
5 votes

Terma yang digunapakai di JKR ialah JKR CoP dan JCoP. 

JKR CoP (Community of Practice) merupakan interaksi face to face warga JKR di dalam kelima-lima domain manakala JCoP  adalah extension kepada JKR CoP secara vritual iaitu portal JCoP dan JCoP Cafe @ jcop.vms.my.

51,270 points 33 88 179
...