search
Log In
12 votes
73 views
Setakat manakah skop kerja rekabentuk dan pemantauan tapak bagi sistem Paip Air Dalaman (Cold Water & Sanitary) untuk disiplin mekanikal bagi projek-projek baru dan skop kerja-kerja senggaraan?
in Mechanical 15,580 points 20 41 115
edited by

2 Answers

2 votes

Mungkin pihak puan boleh merujuk kepada manual:

Dokumen Panduan Kecekapan Air Bagi Rekabentuk Sistem Dalam Bangunan yang dikeluarkan oleh JKR Mekanikal sebagai panduan asas..
 

34,630 points 18 61 148
0
terima kasih. semoga mendapat munafaat bersama.
2 votes
14,260 points 28 50 83
0
Terima kasih atas bantuan dan Insyaallah akan digunakan dalam tugasan harian
...