search
Log In
18 votes
88 views
Sekiranya hopt, hodt atau pasukan projek di tapak bina ingin mendapatkan Garis Panduan dan Piawaian BIM JKR dalam bentuk softcopy atau hardcopy...
in BIM 1,420 points 2 6 13

2 Answers

3 votes
51,700 points 33 88 182
0
Bagi hardcopy pula, ianya adalah terhad. Sebelum ini dokumen BIM tersebut telah pun diagihkan kepada setiap Cawangan ibu pejabat dan JKR Negeri (1 set salinan dokumen).

Buat masa ini dokumen hardcopy tersebut telah kehabisan stok. Ianya akan diprinting semula setelah dibuat penambahbaikan.

Wallahualam...
3 votes
Tetuan hopt, hodt atau pasukan projek boleh juga muat turun garis panduan BIM menerusi laman web rasmi JKR di ruangan dokumentasi>manual seperti pautan berikut:

https://www.jkr.gov.my/my/page/senarai-manual

Wallahualam.
4,580 points 3 15 30
0
boleh refer ke Unit BIM CPAB. Pejabat di Menara PJD.
...