search
Log In
10 votes
66 views
in Building 610 points 2 4 8

2 Answers

1 vote
skop asal tiada , pada saya kerja tambahan disamping perubahan rekabentuk
4,230 points 3 15 52
1 vote
Ini bukan VO. VO merupakan perubahan di dalam skop kerja asal sahaja.

Pertambahan tingkat merupakan skop baru walaupun kerjanya sama (repetative work).
160 points 1
0

Terima kasih atas perkongsian yang bermanfaat yes

...