search
Log In
8 votes
37 views
in Assets & Facilities Management 2,200 points 14 29

2 Answers

1 vote
aset alih dan aset tak alih
5,880 points 3 10 42
1 vote
Aset yang perlu didaftarkan adalah Aset Tak Alih dan Aset Alih. Setakat ini hanya 4 kategori aset tak alih yang perlu didaftarkan iaitu 1. Aset Bangunan, 2. Aset Jalan 3. Aset Saliran dan 4. Aset Pembentungan. Walau bagaimanapun diharap nanti semua aset kerajaan perlu didaftarkan keseluruhannya.
3,400 points 2 12 26
...