search
Log In
8 votes
49 views
in Assets & Facilities Management 2,200 points 14 29

2 Answers

2 votes
 
Best answer
Semua agensi kerajaan perlu memastikan semua Aset Tak Alih yang dimiliki, disewa atau ditumpang didaftarkan bagi rekod rasmi kerajaan dan rujukan masing-masing. Walaubagaimanapun, ketika ini hanya Aset Tak Alih bagi kategori Premis Bangunan & Infrastruktur lain, Jalan, Saliran dan Pembetungan sahaja perlu didaftarkan di dalam aplikasi mySPATA.
2,200 points 14 29
selected by
0
kalau aset projek..kenapa seperti tidak terurus?

ada masa aset tersebut kontraktor tidak ambil balik..aset masih digunakan..tetapi tidak dijaga seperti aset-aset dibawah kerajaan?
1 vote
semua jenis aset kerajaan sepatutnya didaftarkan
5,880 points 3 10 42
...