search
Log In
8 votes
53 views
in Assets & Facilities Management 2,200 points 14 29

2 Answers

4 votes
 
Best answer

terdapat borang-borang berkaitan keperluan data dalam pendaftaran aset seperti borang D.A 3 - Daftar Premis Aset. borang-borang ini boleh dirujuk dalam garis panduan pendaftaran aset sepertimana Surat Arahan KPKR bertarikh 28/11/2012 Garis Panduan Pengumpulan Data Aset Tak Alih (PeDATA) Untuk Bangunan Kerajaan Persekutuan

4,440 points 6 12 29
selected by
3 votes
rekod myspata perlu lengkap bagi mewujudkan daftar yang sempurna
5,880 points 3 10 42
apa rekod yang perlu ada bagi mewujudkan daftar yang sempurna?
0
apa rekod yang perlu ada bagi mewujudkan daftar yang sempurna?
...