search
Log In
8 votes
37 views
in Assets & Facilities Management 2,200 points 14 29

2 Answers

3 votes
 
Best answer

Pendaftaran Aset Tak Alih bagi bangunan Persekutuan boleh dilaksanakan dengan merujuk Surat Arahan KPKR Bil 24 / 2012 bertarikh 28/11/2012 Garis Panduan Pengumpulan Data Aset Tak Alih (PeDATA) Untuk Bangunan Kerajaan Persekutuan.

4,440 points 6 12 29
selected by
2 votes
daripada rekod yang dikumpulkan melalui dafter aset premis dan daftar aset khusus, maklumat tersebut akan dimasukkan ke dalam MYSPATA untuk rekod.
5,880 points 3 10 42
...