search
Log In
7 votes
54 views
in Assets & Facilities Management 2,200 points 14 29

2 Answers

3 votes
PTF yang dibenarkan mendaftar
5,880 points 3 10 42
3 votes
Agensi yang memiliki aset-aset tak alih kerajaan dan tertakluk kepada pemakaian Pekeliling Am Bil 2 Tahun 2012 (TPATA) wajib memiliki rekod pendaftaran aset tak alih masing-masing. Walaubagaimanapun, ketika ini hanya Aset Tak Alih kategori Premis Bangunan & Infrastruktur lain, Jalan, Saliran dan Pembetungan sahaja dibenarkan untuk didaftarkan di dalam aplikasi mySPATA.
2,200 points 14 29
...