search
Log In
12 votes
31 views
Pohon jasa baik admin Jpedia / author untuk slide / template risk management di dalam J-Pedia untuk periksa fail-fail yang dimuatnaik  di dalam Garis Panduan Pengurusan Risiko Projek Versi 1.0 Jan 2017 kerana hampir kesemua tidak dapat dibuka dan menerima mesej file corrupted.

Terima kasih
in Helpdesk 6,450 points 14 36 93

2 Answers

1 vote
22,140 points 15 52 134
0
Terima kasih Tuan atas perkongsian.
0 votes

Terima kasih Tuan atas maklumbalas berkenaan capaian ke Garis Panduan Pengurusan Risiko Projek Versi 1.0 Jan 2017 di lama JPedia. Semakan pihak pentadbir mendapati dokumen di halaman tersebut boleh dicapai serta dimuat turun di rantaian berikut: http://jpedia.jkr.gov.my/index.php/PRisk_wiki#Garis_Panduan_Pengurusan_Risiko_Projek_Versi_1.0_Jan_2017

Pihak pentadbir memohon maaf atas segala kesulitan yang dialami.

51,920 points 33 88 182
...