search
Log In
12 votes
42 views
Contoh: Pegawai bertugas di Kuala Lumpur manakala tempat temuduga di luar dari Kuala Lumpur
in Human Resource Management 230 points 2 2 3

3 Answers

2 votes
Tuntutan tidak boleh dilakukan.
27,320 points 38 98 203
0
Kenapa tak boleh? Sila jelaskan..
1 vote
kalu x silap saya, Interview PE bukan arahan dari Ketua Jabatan.. Ianya lebih  kepada kemajuan kerjaya individu...sama seperti pergi belajar..
27,320 points 38 98 203
1 vote

Berdasarkan kepada penerangan dari laman eNasihat JPM @ https://goo.gl/dijdws,  tuntutan perjalanan yang dikemukakan boleh dibayar sekiranya ia selaras dengan takrifan tugas rasmi yang ditetapkan dalam WP 1.4/2013. Mengikut WP 1.4/2013, tugas rasmi bermakna tugas yang berkaitan dengan tugas pejabat selain daripada menghadiri kursus yang dibenarkan.

51,700 points 33 88 182
...