search
Log In
12 votes
104 views
Adakah pertukaran pegawai di setiap bahagian/cawangan dibuat dalam tempoh 3- 5 tahun?
in Human Resource Management 6,450 points 14 36 93

2 Answers

6 votes
Pada dasarnya begitu namun akan terdapat kes-kes yang tidak dianggap sebagai norma disebabkan keadaan tertentu.
50,250 points 25 104 239
3 votes
saya melihat banyak pegawai jika sudah dapat arahan brtukar bahagian..mereka minta ketua bahagian kekal kan mereka di situ..seperti tidak adil pada staf-staf lain

apa yang saya tahu..brtukar bahagian dan cawangan ini dilakukan bagi mengelakkan staf tertekan dengn kerja sedia ada dan apabila staf yang diarah bertukar tidak mahu keluar..staf yang tertekan akan kekal disitu dan terus tertekan.
7,510 points 10 18 33
...