search
Log In
17 votes
28 views
in Human Resource Management 930 points 2 5 10

3 Answers

5 votes
 
Best answer
Saya pernah ditempatkan di Kader, untuk permohonan kursus ke Create perlu mengisi secara online di website Sistem Latihan & Fasiliti CREate JKR (http://latihan.createjkr.gov.my/admin/signin). Kursus yang disediakan mengikut disiplin.
800 points 2 4
selected by
4 votes
Cara memohon kursus di CREaTE adalah melalui online di website CREaTE dan boleh memilih berdasarkan disiplin kerja. Kelulusan untuk pergi berkursus dan tuntutan masih lagi terikat di bawah majikan kader.
2,880 points 2 5 7
3 votes

Puan boleh memilih kursus-kursus yang bersesuaian melalui takwim latihan yang disediakan.

8,730 points 10 19 46
...