search
Log In
17 votes
86 views
in Human Resource Management 930 points 2 5 10

4 Answers

5 votes
 
Best answer
Cadangan membina smart parking system/garage storage system
18,050 points 26 67 123
selected by
7 votes
Pada kebiasaannya parking disediakan secara 'first come first serve'.
8,730 points 10 19 46
2 votes
membina parkir bertingkat
350 points 1 6
1 vote
mengekhaskan parking selaras dengan waktu masuk bekerja & pulang bekerja (zaman dulu ada WP1,2,3 & 4, mungkin di zaman WBF ni perlu mekanisme berbeza)
380 points 2 4 8
...