search
Log In
14 votes
48 views
Adakah salah jika letak pokok buah-buahan dalam pembangunan projek kerajaan? Adakah salah pegawai jika meletakkan lanskap yang keterlaluan?
in Landscape Architecture 220 points 1 1 2

2 Answers

3 votes
Tidak jadi masalah jika ada justifikasi dan kebenaran pelanggan untuk berbuat demikian.
34,220 points 16 58 148
1 vote
Tidak menjadi kesalahan jika diminta oleh pelanggan namun pegawai harus menerangkan kpd pelanggan tentang risiko kacauganggu, vandalism dan juga ancaman hidupan liar.  Tiada istilah landskap yg keterlaluan melainkan rekabentuk yg perlu mengikut fungsi dan kos yg ada sahaja
260 points 3
...