search
Log In
13 votes
54 views
in Green 220 points 1 1 3

2 Answers

3 votes
Unit Landskap Cawangan Arkitek telah ditubuhkan pada tahun 2016 lagi. Perkhidmatan utama buat masa ini ialah konsultasi skop kerja landskap merangkumi pelaksanaan projek dan penyelenggaraan landskap dlm kontrak FM.
260 points 3
2 votes
Mengapa perlu tubuh sedangkan Jabatan Landskap Negara telah ada. Mengapa tidak guna khidmat mereka?
50,250 points 25 104 239
...