search
Log In
10 votes
80 views
in Human Resource Management 330 points 1 2 4
0
teringin nak tahu jawatan apakah itu...

2 Answers

3 votes
Jawatan apa yang terlibat?
50,250 points 25 104 239
1 vote
Bukan ka kita kenaikan berdasarkan time based?
Contohnya...dari gred 29..selepas 13thn akan jd gred 36..10thn lg naik ke 38..lepas 10thn gred mati pada 40...
Betulkan jika sy salah..tp kalau dh 40thn.. Agak pelik?
Tp dari gred 29 nak ke 41 walaupn ada degree..kena lepas iv kenaikan pangkat
7,510 points 10 18 33
...