search
Log In
15 votes
37 views
Bagaimana cara untuk modelkan bumbung limas belanda dalam revit
in BIM 250 points 2 2 3

3 Answers

4 votes
 
Best answer

AsSalam,

Tuan dialu-alukan ke unit BIM CPAB untuk menyelesaikan masalah modelkan bumbung di dalam Revit. Ianya memerlukan hands-on untuk memodelkan bumbung tersebut.

Buat masa ini, tuan bolehlah melayari pautan di bawah untuk mendapatkan asas cara untuk modelkan bumbung di dalam revit:

https://knowledge.autodesk.com/support/revit-products/learn-explore/caas/CloudHelp/cloudhelp/2017/ENU/Revit-Model/files/GUID-4EE804D4-CF0B-46C9-AE61-339B78E4EA8D-htm.html

19,830 points 15 50 128
selected by
4 votes
Saya rasa ini masalah kecil. Saya rasa Ir Ridzuan atau Ir Faiz dari Unit BIM boleh bantu tanpa banyak masalah.
49,810 points 24 102 239
2 votes

Assalamualaikum, boleh cuba steps dalam pautan link di bawah.

Terima kasih.

2,810 points 1 8 20
...