search
Log In
15 votes
46 views

Setinggi-tinggi tahniah dan syabas diucapkan kepada para penerima Anugerah Pengguna JCoP Paling Aktif 2018 yang telah disampaikan oleh YBhg. Ketua Pengarah Kerja Raya sempena program Persada Minda 2018. Berita mengenai program di https://www.jkr.gov.my/my/page/persada-minda-jkr-2018

in Human Resource Management 49,730 points 33 88 176
edited by
0

Tahniah! Teruskan usaha dan viralkan kepada semua warga JKR....

yes

0
tahniah2....semoga tahun ni sy plak tersenarai..hahhaa

2 Answers

6 votes
Tahniah kepada semua yang telah mengiktiraf penggunaan CoP sebagai sumber perkongsian ilmu
50,150 points 24 102 239
0
terbaek!!! semoga menjadi pembakar semangat kepada yang lain untuk turut sama memeriahkan laman ilmu interaktif ini.
5 votes

Tahniah kepada para penerima Anugerah Pengguna JCoP Paling Aktif 2018. Semoga platform CoP ini terus popular dan dibudayakan oleh warga JKR.

21,080 points 15 51 133
...