search
Log In
17 votes
60 views

Setinggi-tinggi tahniah dan syabas diucapkan kepada para penerima Anugerah Moderator JCoP Paling Aktif 2018 yang telah disampaikan oleh YBhg. Ketua Pengarah Kerja Raya sempena program Persada Minda 2018. Info lanjut mengenai program di https://www.jkr.gov.my/my/page/persada-minda-jkr-2018

in Human Resource Management 50,710 points 33 88 178
0

Tahniah kepada para penerima Anugerah Moderator JCoP Paling Aktif 2018...Teruskan usaha semua...Jauh lagi perjalanan saya menuju ke kejayaan tuan-tuan semua...

3 Answers

3 votes
Terima kasih
50,170 points 24 102 239
5 votes
Tahniah kepada penerima anugerah moderator yang paling aktif 2018. Semoga ianya memberi inspirasi kepada moderator yang lain dalam meningkatkan budaya CoP di dalam JKR.

Diharap dapatlah share kepada moderator CoP yang lain untuk jadi aktif...
21,600 points 15 51 133
4 votes

Taniah kepada kedua-dua pengawai yang mendapat anugerah......

Harap dengan moderator yang aktif seperti mereka ini kita akan mendapat ilmu yang lebih bermanfaat dan seterusnya dapat menyumbang terhadap peningkatan kualiti kerja serta tugasan harian sebilangan kakitangan JKR kesatu tahap yang lebih tinggi. Disamping itu ia pasti akan menarik lagi ramai pengguna di platform ini kerana telah mampu untuk menyelesaikan masalah dan kemusykilan mereka terhadap sesuatu isu yang terbabit dengan tugasan harian.

48,850 points 106 196 351
...