search
Log In
7 votes
86 views
in Human Resource Management 640 points 2 5 8

4 Answers

5 votes
Pada pengetahuan saya, kebiasaan sekiranya penuntut mengemukakan tuntutan dengan dokumen yang lengkap akan terus diproses oleh bahagian kewangan mengikut SOP /peraturan kewangan yang sedang berkuatkuasa.

Bahagian kewangan tidak dapat proses tuntutan hanya disebabkan masih menunggu  peruntukan TNT daripada HQ atau dokumen tuntutan tidak lengkap.
18,050 points 26 67 123
4 votes
Lama sangat tu... Kalau tiada query, tak sampai sebulan pun tuntutan tnt boleh dapat.
21,460 points 15 51 133
6 votes
3 bulan terlalu lama. Jika semua dokumen lengkap termasuk dokumen sokongan dan pengesahan Ketua Jabatan, dalam masa 14 hari dah dapat tuntutan.
2,440 points 5 20 31
2 votes
sepatutnya sebulan sekali pasti dapat TNT tu sekiranya tiada masalah kelengkapan dokumen, walaubagaimanapun jika terdapat masalah dari segi kelengkapan dokumen, pihak HQ sepatutnya segera memberitahu kepada kita, dan tidak timbul isu 3 bulan tu,, melainkan peruntukan belum sampai.. wallaua'lam
200 points 3
...