search
Log In
18 votes
59 views
in Human Resource Management 290 points 1 1 3 1 flag
0

"....disiapkan sebelum 23 November 2018 (sasaran JKR) dan tarikh penyiapan sebenar yang ditetapkan oleh MAMPU sebelum 30 November 2018 bagi mencapai 100% penyiapan lengkap."

rujukan: email pegawai khas KPKR pada 13 November 2018

2 Answers

5 votes
 
Best answer

"....disiapkan sebelum 23 November 2018 (sasaran JKR) dan tarikh penyiapan sebenar yang ditetapkan oleh MAMPU sebelum 30 November 2018 bagi mencapai 100% penyiapan lengkap."

rujukan: email pegawai khas KPKR pada 13 November 2018

4,510 points 3 14 30
selected by
9 votes
pada 30 november 2018
510 points 3 4 1 flag
...