search
Log In
15 votes
70 views
Adakah Kursus JPedia & JCoP akan diadakan di setiap cawangan / negeri / daerah / kader dalam tahun ini?
in Miscellaneous 610 points 3 4 11

3 Answers

6 votes
Terima Kasih kerana berminat dengan JPedia dan JCop.

Kursus-kursus bagi memperkenal dan mempromosi JPedia dan JCoP diadakan bagi setiap negeri bergantung kepada kelapangan pejabat yang memohon untuk kursus ini diadakan.

Disamping itu 'roadshow' juga akan diadakan bagi menyebarluas tatacara penggunaan JCop dan JPedia.

Pihak kami berbesar hati untuk menerima pelawaan pejabat-pejabat JKR untuk mengadakan kursus berikut di pejabat masing2.
1,900 points 2 7 17
2 votes

Bengkel Pemantapan Portal JPedia dan JCoP Siri 3 Tahun 2019 akan diadakan pada 29 dan 30 Ogos 2019 manakala Siri 4 Tahun 2019 akan berlangsung pada 23 dan 24 September 2019 di CREaTE.

Sekiranya Tuan/Puan berminat untuk menghadiri bengkel ini, sila kemukakan nama kepada Unit ECKM, CPAB melalui emel: parzila.jkr[a]1govuc.gov.my (Pn. Nor Parzila Abdul Ghaffar).

51,920 points 33 88 182
0 votes

Bengkel Pemantapan Portal JPedia dan JCoP Siri 3 Tahun 2019 akan diadakan pada 29 dan 30 Ogos 2019.

Sekiranya Tuan/Puan berminat untuk menghadiri bengkel ini, sila kemukakan nama kepada Unit ECKM, CPAB melalui emel: parzila.jkr[at]1govuc.gov.my (Pn. Nor Parzila Abdul Ghaffar).

51,920 points 33 88 182
...