search
Log In
9 votes
66 views
in Stakeholders Management 210 points 1 4

2 Answers

2 votes
Kelewatan untuk mendapat kelulusan Kebenaran Merancang untuk melaksana projek.
23,840 points 32 79 152
3 votes
Walaupun PBT telah memberikan kelulusan diperingkat awal pembinan kadang-kadang PBT mengenakan tambahan syarat setelah mereka membuat pemeriksaan di peringkat akhir bagi menyambung bekalan kepada projek dan ini akan menyebabkan pertambahan kos projek dan seterusnya melewatkan penyiapan projek.
42,830 points 28 107 208
...