search
Log In
13 votes
50 views
in Sustainable Architecture 950 points 4 7 14

4 Answers

7 votes
 
Best answer
Bagi katalog produk binaan yang ada pensijilan [email protected] boleh refer kepada Greenpages yang terkini iaitu( melalui website MGBC, Malaysia Green Building Confederation atau greenpages atau be;i dengan harga RM30 di MGBC.

Selain green pages, produk hijau boleh dirujuk di MyHijau Directory yang dibangunkan oleh MGTC, Malaysia Green Technology Corporation

Juga boleh dirujuk di laman web malaysian certified bagi produk yang menerima pensijilan SIRIM eco label.

Bagi dokumen pHJKR, sila ke laman WikiGreen untuk download

Bagi dokumen MyCrest, sila ke laman web CIDB
2,740 points 3 8 18
selected by
4 votes
Cer try check dalam Jpedia
5,690 points 4 18 57
4 votes
pHJKR dalam laman web pun ada..just download je dari laman web CAST. MyCrEST boleh diperolehi dalam laman web CIDB .
1,380 points 4 8 14
3 votes
Utk MyCREST boleh rujuk dengan Mampan, CIDB
4,410 points 4 13 40
...