search
Log In
9 votes
68 views

[Kemaskini @ 5 Julai 2019] Kerja menaiktaraf Portal JCoP Cafe telah selesai dijalankan. Pihak pentadbir memohon kerjasama pengguna portal untuk memajukan sebarang maklumbalas sekiranya terdapat sebarang masalah atau gangguan yang dihadapi kepada Khairil Hizar Md Khuzaimah melalui emel: hizar.jkr[a]1govuc.gov.my.

in Helpdesk 54,920 points 33 89 187
edited by

5 Answers

6 votes

Sy ingin mencadangkan agar JCoP menyediakan alternatif night mode @ dark mode. Ini kerana default view tersangat terang..sad

7,700 points 12 39 66
1

Terima kasih @shnizam atas cadangan yes

3 votes
Sekadar memberi pandangan dan cadangan.....

Saya berpendapt colour skim page perlu menjadi lebih menarik dan mudah dibaca. Disamping itu susunan tablet perlu jelas dan mudah diguna demi meningkatkan keaktifan pengguna.
49,820 points 107 197 359
1

Terima kasih @TanCK atas cadangan yes

3 votes
Perubahan interface yang agak interesting. Syabas.
50,390 points 25 104 239
4 votes

[Kemaskini @ 5 Julai 2019] 

Sukacita dimaklumkan kerja-kerja menaiktaraf Portal JCoP Cafe telah selesai dijalankan. 

Pihak pentadbir memohon kerjasama pengguna portal untuk memajukan sebarang maklumbalas sekiranya terdapat sebarang masalah atau gangguan yang dihadapi kepada Khairil Hizar Md Khuzaimah melalui emel: hizar.jkr[a]1govuc.gov.my.

240 points 1 1 4
2 votes
syabas di atas penambaihbaikan. saya berasa musykil mengapa profile wall saya berubah (???)
20,890 points 21 44 152
2

Terima kasih atas maklumbalas Pn @shdzain. Boleh emelkan [hizar.jkr(at)1govuc.gov.my] kpd sy perincian perubahan yg dimaksudkan? Tindakan susulan akan diambil.

...