search
Log In
4 votes
77 views
Bagaimanakah untuk menggunakan perkhidmatan ini dan siapakah pegawai-pegawai ARKAB yang berdekatan? Adakah pertemuan akan direkodkan?
in Human Resource Management 13,340 points 20 40 102

2 Answers

6 votes
 
Best answer

Puan boleh dapatkan maklumat mengenai AKRAB JKR di pautan berikut : https://www.jkr.gov.my/my/page/akrab

Dan, puan juga dijemput hadir ke HARI TERBUKA AKRAB pada 24 Julai 2019 nanti. Maklumat program seperti di bawah:

4,510 points 3 14 30
selected by
2
Terbaiklah AKRAB JKR Malaysia
2
Terima kasih di atas maklumbalas
3

sama-sama puan. Semoga bermanfaat. laugh

2 votes
Kami telah menyediakan direktori Rakan AKRAB mengikut setiap Bahagian/ cawangan dan Negeri.

Puan boleh mendapatkannya di laman web JKR/AKRAB. Terima kasih.
49,100 points 9 23 56
1
Terima kasih di atas informasi... adakah perlu temujanji pertemuan dengan rakan arkab?
1
Terima Kasih Puan...

AKRAB sentiasa mengalu-alukan kesudian para rakan sekerja untuk berjumpa kami. Adalah amat berbesar hati jika tuan/puan dengan rela hati dtg berjumpa dgn ahli AKRAB berbanding dengan yang datang kerana terpaksa atau dirujuk.

Tuan/Puan boleh menghubungi Ahli AKRAB yang terdekat atau yang tuan selesa atau mana2 yang tuan berkenan di hati (sila rujuk direktori di dalam web JKR).

Bergantung kepada kelapangan masa ( ini adalah kerana ahli AKRAB juga mempunyai tugas hakiki mereka.) Namun, sesi temujanji @ masa yg difikirkan sesuai oleh kedua2 pihak boleh dirunding terlebih dahulu.

Boleh dilakukan secara santai atau sembang2 atau boleh memulakan sesi bimbingan jika mahu.

#jadikan Ahli AKRAB teman baik anda!
...