search
Log In
6 votes
56 views
Siapa yang boleh dihubungi sekiranya ada masalah log in portal JCoP?
in Helpdesk 340 points 2 3 7

2 Answers

7 votes
Boleh hubungi saya, Khairil Hizar Md Khuzaimah melalui emel: hizar.jkr[at]jkr.gov.my. Terima kasih.
54,040 points 33 88 185
3 votes
Alhamdulilah beberapa kali saya mempunyai masalah tersebut dan telah selesai ditangani dengan segera. Terima kasih YBrs Sr Dr Khairil
19,280 points 21 43 139
1

Terima kasih Ir @shdzain atas komitmen berterusan yang diberikan dalam memperkasakan amalan perkongsian pengetahuan/pengalaman di Portal JCoP Cafe yesyesyes

...