search
Log In
8 votes
491 views
in Human Resource Management 650 points 5 9

3 Answers

7 votes
 
Best answer
Soalan boleh merangkumi skop seperti kepimpinan, integriti, pengetahuan am dan komunikasi.
2,120 points 2 7 12 2 flags
selected by
3 votes
Boleh minta perbaiki soalan ni? jika boleh self-explanatory bagi memudahkan pengguna lain faham.
9,290 points 17 32 56
0
soalan yang dibuat adalah merujuk kepada soalan yang susulan dari soalan temuduga yang telah dijalankan bagi kenaikan pangkat.
3 votes
Setuju dengan jawapan razdwan, but depending on which level/grade you are coming in for an interview, it can include management and leadership questions too if you are coming in for an interview for a management level post saperti Gred J52/J54 dan keatas.
10,740 points 10 42 73
...