search
Log In
14 votes
80 views
in Human Resource Management 1,560 points 4 10 21

3 Answers

6 votes
Pengurusan atasan kita selalu terlepas pandang mengenai ini. Isu ini telah dibawa kepada perhatian mereka melalui MBJ tetapi malang sekali, tiada tindakan yang berterusan.
6,190 points 6 17 33
5 votes
Apakah pihak pengurusan korporat dan atasan kita masih kurang berkesan menyakinkan pihak yang berkenaan untuk memberi secebis penghargaan kepada staf JKR yang bertungkus lumus memberi sumbangan dalam infrastruktur & fasiliti bagi pembangunan negara?

 
Atau peranan kita hanya dilihat sebagai "tangga loncatan" sahaja untuk mencemerlangkan perkhidmatan agensi lain?
6,610 points 22 55 80
5 votes
Saya merasakan recognition melalui penganugerahan pingat atau darjah kebesaran adalah amat diperlukan untuk perhargaan kepada staf JKR yang outstanding mengikut peringkat.Justeru itu, semua pengurusan tinggi setiap organisasi/cawangan perlu mengambil berat dan seterusnya membuat pengesyoran agar perkara ini tidak terlepas.
370 points 3 5 8
...