search
Log In
4 votes
83 views
Adakah Bahagian Kewangan di setiap cawangan dibenarkan untuk membuat pembayaran bagi tuntutan elaun makan/harian berkursus dengan tempoh 1 hari atau lebih yang dilaksanakan secara maya (online)? Sekian, terima kasih.
in Human Resource Management 8,680 points 10 19 46
retagged by

3 Answers

4 votes

mcm tak layak je.........laugh...pada sayalah......HARAP PAKAR  boleh bantu

4,430 points 3 15 54
3 votes
Eh.. bukan syarat untuk tuntut elaun ni perlu berada di luar kawasan pejabat sekurang kurangnya 25 km ke?
3,220 points 4 17 42
2
Ada juga yang melaksanakan kursus tersebut ditempat-tempat  lain diluar pejabat, dirumah sendiri contohnya atas justifikasi giliran BDR, kemudahan peralatan ICT lebih lengkap dirumah, rangkaian internet lebih pantas dan juga untuk mengelakkan pegawai atasan mengarahkan tugasan-tugasan lain..
–1
Kalau di rumah... confirm x layak
4 votes
Mungkin dah tiba masanya semakan semula kadar-kadar elaun bagi yang melibatkan aktiviti online / secara maya ni oleh Agensi Pusat. Mungkin elaun one off ke?..
2,520 points 2 7 22
...