search
Log In
2 votes
33 views

Apakah perbezaan penggunaan PN10 HDPE pipe dan G.I pipe?

in Electrical 170 points 1 1 4

2 Answers

2 votes
 
Best answer

Persamaan Penggunaan HDPE PN10 pipe dan  Galvanised Iron Class B / Class C pipe

  • Kawasan penyeberangan jalan (road crossing)
  • Kawasan penyeberang pipe (pipe crossing)
  • Kawasan berturap (tarmac) 
  • Kawasan Konkrit
  • Pipe untuk Kabel masuk Bangunan

Perbezaan Penggunaan HDPE PN10 pipe dan  Galvanised Iron Class B / Class C pipe

  • Projek di Kawasan tepi laut. Galvanised Iron Class B / Class C Pipe tidak boleh digunakan.

27,340 points 38 98 205
edited by
1 vote
Perbezaan dari segi harga dan kemudahan untuk pemasangan kabel.
12,670 points 11 24 91
...