search
Log In
3 votes
24 views

Setinggi-tinggi tahniah dan syabas diucapkan kepada penerima Anugerah Pengurusan Pengetahuan JKR Malaysia: Pengguna Portal JCoP Paling Aktif 2021 yes

@syariza @Hafiz Shafie @shdzain

Anugerah tersebut telah diumumkan sempena Majlis Perasmian Program Persada Minda @ JKR 2021 yang telah disempurnakan oleh YBhg. Dato' Ir. Hj. Mohamad Zulkefly Bin Sulaiman, Ketua Pengarah Kerja Raya pada 6 September 2021 secara dalam talian.

in Miscellaneous 53,300 points 33 88 184

2 Answers

2 votes
Alhamdulilah dan terima kasih. Semoga kita semua memdapat munafaat dan cambahan ilmu di platform ini.
18,030 points 21 43 131
2 votes
Tahniah kepada penerima anugerah. Semoga menjadi inspirasi kepada semua kakitangan JKR agar terus aktif menggunakan platform JCop Cafe ini sebagai medium perkongsian ilmu dan pengalaman.
5,430 points 4 16 46
...