search
Log In
4 votes
32 views

Setinggi-tinggi tahniah dan syabas diucapkan kepada penerima Anugerah Pengurusan Pengetahuan JKR Malaysia: Moderator Portal JCoP Paling Aktif 2021 yes

@Rohanis @FaizS @hamzah.ismail

Anugerah tersebut telah diumumkan sempena Majlis Perasmian Program Persada Minda @ JKR 2021 yang telah disempurnakan oleh YBhg. Dato' Ir. Hj. Mohamad Zulkefly Bin Sulaiman, Ketua Pengarah Kerja Raya pada 6 September 2021 secara dalam talian.

in Miscellaneous 54,900 points 33 89 187

2 Answers

2 votes
Tahniah kepada semua penerima Anugerah..
9,660 points 5 25 85
0 votes
Tahniah ….
20,890 points 21 44 152
...