search
Log In
4 votes
25 views

Setinggi-tinggi tahniah dan syabas diucapkan kepada penerima Anugerah Pengurusan Pengetahuan JKR Malaysia: Moderator Portal JCoP Paling Aktif 2021 yes

@Rohanis @FaizS @hamzah.ismail

Anugerah tersebut telah diumumkan sempena Majlis Perasmian Program Persada Minda @ JKR 2021 yang telah disempurnakan oleh YBhg. Dato' Ir. Hj. Mohamad Zulkefly Bin Sulaiman, Ketua Pengarah Kerja Raya pada 6 September 2021 secara dalam talian.

in Miscellaneous 51,920 points 33 88 182

2 Answers

2 votes
Tahniah kepada semua penerima Anugerah..
4,940 points 4 14 44
0 votes
Tahniah ….
17,260 points 20 43 124
...