search
Log In
10 votes
62 views
Adakah kakitangan JKR dilindungi dari segi keselamatan dan perundangan semasa melaksanakan amanah yang dipertanggungjawabkan?
in Human Resource Management 280 points 2 3 5

2 Answers

1 vote
Perlukah kakitangan JKR  dilindungi insurans bagi mendapatkan sebarang pampasan jika berlaku sebarang insiden atau kemalangan di tempat kerja sepertimana pegawai tentera dan polis?
42,830 points 28 108 208
3 votes
Pastikan kakitangan yang bertugas di tapak bina dan bertugas menyenggara jalan mempunyai KAD HIJAU CIDB.Pemegang kad HIJAU dilindungi insuran kemalangan.
1,710 points 5 15 26
...