search
Log In
10 votes
198 views
in Assets & Facilities Management 22,410 points 22 84 142

3 Answers

4 votes
 
Best answer

Tuan boleh 'mendownloadkan' Dokumen Pengurusan Aset seperti Dasar Pengurusan Aset Kerajaan, Manual Pengurusan Aset Menyeluruh, Tatacara Pengurusan Aset Tak Alih Kerajaan di http://jpak.jkr.gov.my

1,000 points 2 12
selected by
12 votes

Selain daripada http://jpak.jkr.gov.my, tuan juga boleh dapatkan dokumen yang berkaitan di Web Bahagian Perkhidmatan Kejuruteraan Senggara. Laman ini boleh didapati di WEB JKR. Apa yang perlu dibuat, daftar dahulu sebagai ahli.

 

 

27,610 points 73 158 200
3 votes
Tuan juga boleh dapat dokumen berkenaan di laman web treasury...
27,910 points 38 98 208
...