search
Log In
6 votes
172 views
in Building 22,410 points 22 84 142

3 Answers

2 votes
 
Best answer

Perisian Autodesk Revit 2013 boleh didownload dengan anda log in SSO melalui website JKR https://www.jkr.gov.my/  . Selepas itu anda perlu masuk ke Bahagaian CADD atau klik link disebelah http://172.20.1.63/unitek/index.php?option=com_jumi&fileid=4&Itemid=136 . Selepas itu, anda klik pada bahagian perisian dan pilih Revit Architecture 2013.

22,410 points 22 84 142
selected by
5 votes
Dear MeorSLizam,

Dalam Web JKR (Selepas Login ID SSO) pada Block Staf, tuan boleh buka Web Building Information Modelling. Tuan boleh install semua perisian BIM yang ada di JKR.Kami juga ada masukkan video untuk pembelajaran Revit Structure jika tuan berminat. Kami mengalu-alukan contents yang berkaitan dengan BIM untuk dimasukkan ke Web BIM JKR

Sekian, terimakasih
27,610 points 73 158 200
0
terima kasih atas makluman tuan
5 votes

Tuan,

 

Terdapat 3 Cara untuk mendapatkan perisian-perisian kejuruteraan dan Arkitek dan salah satunya Autodesk Revit 2013:

 

1) Tuan Boleh melayari Laman Web Unitek Terus seperti link dibawah dan boleh memuat turun terus.

http://172.20.1.63/unitek/index.php?option=com_content&view=article&id=155&Itemid=2

 

2) Perlu login SSO pada paparan link dibawah untuk memuat turun perisian kejuruteraan kerana perisian-perisian terbabit disimpan didalam sistem eCOMS (Enterprise Content Management) dimana link tersebut telah di intergrasi bersama sistem SSO (Single Sign On)

http://172.20.1.63/unitek/index.php?option=com_jumi&fileid=4&Itemid=136

3) Tuan boleh mendapatkan perisian tersebut di dalam cdserver \\172.20.1.216\cdserver pada folder Perisian CADD

 

Jika Tuan/Puan menghadapi kesukaran, boleh terus menghubungi pihak BTM :

Tel : 03- 2610 7071

Emel : [email protected]

 

Terima Kasih.

27,320 points 38 98 203
...