search
Log In
4 votes
368 views
Setahu saya, elaun kritikal sahaja tetapi pegawai kewangan dari CPK maklumkan bahawa elaun memangku juga ditolak. Walau bagaimanapun tak dapat cari pekeliling berkenaan ini dan kalau ada pun mungkin saya tak berapa jelas. Mungkin sesiapa yang tahu boleh kongsi pengalaman. Terima kasih.
in Human Resource Management 1,080 points 3 11 19

3 Answers

1 vote
elaun kritikal...
3,050 points 6 14 24
1 vote
Bagi Setiausaha Pejabat elaun yang dipotong adalah elaun dwibahasa dan elaun pembantu khas.
370 points 1 2 4
3 votes
Antara bayaran elaun yang perlu dihentikan semasa pegawai cuti bersalin adalah :

1) Elaun Bayaran Insentif Tugas Kewangan (BITK) - Pekeliling Perkhidmatan Bilangan 5 Tahun 2001

2) BAYARAN INSENTIF PERKHIDMATAN KRITIKAL - SURAT PEKELILING PERKHIDMATAN BILANGAN 17 TAHUN 2007

3) Bayaran Insentif Tugas Pengurusan Stor (BITPS) - Pekeliling Perkhidmatan Bilangan 8 Tahun 1999
18,020 points 26 67 123
0

Terima kasih atas perkongsian Tn @KHAIRUL AMIRUL

...